Kulki gejszy – erotyczna zabawka dbająca o zdrowie

Zależy Ci na zdrowiu Twoich narządów rodnych? Oczywiście, że tak. Oprócz radości, intymności i niezwykłej siły budującej związek, seks może być również początkiem życia. Niezwykle ważne jest, by kobiety cieszyły się zdrowiem intymnym zarówno jako singielki, młode matki czy babcie, jako dwudziesto-, czterdziesto-, a także siedemdziesięciolatki. Dlatego potrzebne są regularne wizyty u ginekologa i wypracowanie kilku codziennych nawyków, które sprawią, że oddalimy od siebie wizję potencjalnych chorób.  

Takie mięśnie jak: opuszkowo-gąbczasty oraz kulszowo-jamisty są trudne do zlokalizowania dla większości kobiet. Nic dziwnego! O tym jak są ważne dowiadujemy się najczęściej, gdy przestają działać poprawnie. Oprócz tych wymienionych powyżej, w skład zespołu mięśni dna miednicy wchodzą: dźwigacz odbytu, mięsień guziczny, zwieracz zewnętrzny odbytu, zwieracz cewki moczowej, mięsień poprzeczny głęboki krocza oraz mięsień poprzeczny powierzchowny krocza. Wszystkie razem najczęściej występują pod coraz bardziej znaną kobietom nazwą mięśni Kegla.

 

Obraz pochodzi z: http://www.sklep-intymny.pl/product-pol-486-Kulki-gejszy.html

Ćwiczenia tych partii mięśniowych mimo, że zostały wymyślone przez Arnolda Kegla ponad 70 lat temu wcale nie tracą na swojej aktualności. Najlepiej jeśli pełny trening składa się z około stu napięć mięśni dna miednicy (to ten zespół mięśniowy, który odpowiada za wstrzymanie strumienia moczu). Powtórzeń nie trzeba wykonywać za jednym razem, a żeby dojść do takiej liczby specjaliści sugerują rozpocząć od 20-30 powtórzeń i co tydzień zwiększać ilość o dziesięć.

Można skorzystać z poniższego planu treningowego:

– 1 tydzień: 3 serie po 10 powtórzeń
– 2 tydzień: 4 serie po 10 powtórzeń
– 3 tydzień: 2 serie po 10 powtórzeń i 2 serie po 15 powtórzeń
– 4 tydzień: 4 serie po 15 powtórzeń
– 5 tydzień: 2 serie po 15 powtórzeń i 2 serie po 20 powtórzeń
– 6 tydzień: 4 serie po 20 powtórzeń
– 7 tydzień: 2 serie po 20 powtórzeń i 2 serie po 25 powtórzeń
– 8 tydzień: 4 serie po 25 powtórzeń

Ćwiczyć mięśnie Kegla można absolutnie wszędzie. Nikt nie zauważy, że wykonujemy powtórzenia, więc mogą być to również miejsca publiczne – autobus, przystanek, praca. Wskazane jest także, by wykonywać je w różnych pozycjach, więc pierwszą serię możesz zrobić jeszcze w łóżku po przebudzeniu, później siedząc przy biurku w pracy, stojąc w kolejce w markecie itd.

Ostatnimi czasy bardzo popularny stał się gadżet, który jeszcze bardziej zainteresował kobiety partiami mięśni Kegla. Mowa oczywiście o kulkach gejszy, które szturmem weszły do domów zarówno wyzwolonych studentek, jak i młodych matek oraz emerytek. Nie znaczy to, że jest to zupełnie nowy wynalazek. Kulki wymyślono w Japonii XIX wieku i to nie tylko w celach zdrowotnych. Kulki gejszy wzmacniając mięśnie Kegla chronią kobiety przed szeregiem bardzo przykrych przypadłości jak między innymi: nietrzymanie moczu, brak satysfakcji seksualnej czy wypadanie narządów rodnych. Jednak oprócz tego sprawiają, że zarówno kobieta, jak i jej partner odczuwają dodatkową rozkosz – on dzięki zaciskaniu się mięśni wokół penisa, a ona dzięki możliwości regulowania ciasności swojej pochwy. Kulki można zabrać również do sypialni, gdzie świetnie sprawdzą się podczas gry wstępnej.

Jak ćwiczyć z kulkami gejszy? Najlepiej używać ich w ruchu – na spacerze, joggingu czy podczas jazdy rowerem. Do ich wprowadzenia (aplikujemy je podobnie jak tampon) najlepiej użyć lubrykantu, który sprawi, że nie poczujemy żadnego dyskomfortu.

Zarówno kulki, jak i lubrykanty, o różnym smaku, zapachu i konsystencji, przydatne nie tylko do ćwiczeń ale również podczas erotycznych zabaw, znaleźć można w internetowych sex shopach.

Autor: Sex Shop Intymny

Podziel się na:
  • Facebook
  • Wykop
  • Blip
  • Gadu-Gadu Live
  • Dodaj do ulubionych
  • Drukuj
  • email
  • PDF
  • Twitter
  • Śledzik
  • Google Bookmarks
  • Blogger.com
  • Grono.net

Dodaj komentarz