Psychologia edukacyjna, lub Fairy Tale of the Magic School

Psychologia wychowawcza,
lub
Fairy Tale of the Magic School


Dawno, dawno temu istniała magiczna szkoła na Ziemi, w której uczyły się nie głupie i głupie nonsensowne dzieci, ale genialne dzieci, które intuicyjnie odczuwają swoją naturalną wyjątkowość.
Każdy uczeń szkoły magicznej wiedział, że jest wyjątkową, błyskotliwą osobowością.

W tej magicznej szkole ich święty obowiązek był wypełniany przez tych samych utalentowanych Nauczycieli, którzy w pełni zdali sobie sprawę z odpowiedzialności za wypełnienie ich najważniejszej misji:
Aby szkolić geniuszy, wyjątkowi, utalentowani ludzie, którzy po ukończeniu studiów pójdą do instytucji szkolnictwa wyższego, są nie mniej magiczni, po ukończeniu tych utalentowanych, pewnych siebie ludzi niestrudzenie poszerzają granice poczynionych postępów i żyją godnie!

Uprzejme i pełne szacunku podejście do dzieci w tej szkole wyglądało następująco. To takie proste!

Wszyscy początkowo widzieli w człowieku wyjątkową esencję, geniusz, talent. Nauczyciel musiał jedynie ujawnić bogactwo naturalne. I wszystko było na swoim miejscu: uczniowie uczyli się pilnie, entuzjastycznie i wytrwale, a nauczyciele cierpliwie, łagodnie iz szacunkiem wypełniali swój święty obowiązek przebudzenia, jak nasiona na ziemi, talenty i zdolności!

Program nauczania był tak pomyślany, że uwzględniał wszystkie cechy postrzegania informacji przez mózg. I, jak wiecie, językiem, który „mówi” mózg, jest język obrazów.

Nauczyciel zleca uczniom zadanie. Studenci naturalnie uczą się wszystkich lekcji na pamięć. Dokładnie rozumieją istotę przedmiotu, geografii lub matematyki, to nie ma znaczenia. Nauczyciel jest w stanie przedstawić nawet najbardziej złożone i skomplikowane pomysły w prostym, zrozumiałym języku, dlatego uczniowie lubią wszystkie przedmioty ...

A oto chwila Prawdy: kiedy człowiek odczuje całą swoją oryginalność i geniusz, czy pójdzie na plac budowy, stanie w chłodzie i chłodzie za kontuarem, czy też sprzedaje używane (używane) z trzeciej ręki? Kiedy człowiek czuje, że jest osobą, trudno, prawie niemożliwe, zmusić go do podjęcia niewdzięcznej pracy niewolniczej.
I tutaj odpowiedź na pytanie: dlaczego? Dlaczego dzieci uczą się w szkołach i na uniwersytetach w taki sposób, że po ukończeniu studiów wyłania się głupek, który nie jest w stanie zastosować dawno przestarzałej, zepsutej wiedzy.
Prawdopodobnie dlatego, że świat nie potrzebuje tylu pomysłowych i utalentowanych ludzi. Nie będzie nikogo, kto zaorałby grosza! Dlatego programy szkoleniowe są tak skonfigurowane, aby wszystko szło zgodnie z planem.
Na podstawie wiedzy należy podać datę ważności, a także na mleko lub mięso. I tak, aby każdy widział, kiedy wiedza ta była potrzebna i potrzebna, a co najważniejsze, kiedy ostatnio wymieniono ją na pieniądze ... casino minsta insättning

Dodaj komentarz