Wskazówki dotyczące ukończenia gry The Elder Scrolls V: Skyrim - Winterhold College Quests. W pobliżu Saartal # 004

Po dotarciu do następnej części ruin polecam uratować grę, ponieważ czeka cię kolejna trudna bitwa. Najpierw musisz wyeliminować zwykłą draugrę. Poszukaj najbliższej pułapki na runecloth. Możesz eksplodować runę z dystansu lub po prostu jej uniknąć, mając nadzieję, że użyjesz jej w następnej bitwie. Niestety, w drugiej opcji musisz wziąć pod uwagę niebezpieczeństwo, że twój niezdarny członek zespołu aktywuje pułapkę.

Wkrótce Draugrowie (w tym Drag - White) zaatakują cię, choć najprawdopodobniej będziesz musiał uważać na Dragug - Plagę. Potwór jest bardzo wytrwały i może powodować ogromne obrażenia, więc musisz używać swoich najlepszych umiejętności, krzyków, magii i broni, leczyć swojego bohatera i uzupełniać manę, gdy spadnie zbyt nisko.

 

Niszcząc obie pułapki znajdziesz się w pokoju z inną łamigłówką. Stań, jak pokazano na powyższym ekranie, naprzeciwko zablokowanej kratki. Przejdź do postów w sugerowanej kolejności:

1) Podejdź do pierwszego filaru (drugi od lewej). Domyślnie pokazuje węża, ale na talerzu z tyłu jest ryba. Obróć post, aby pokazać rybę. Nie zwracaj uwagi na to, że obracając ten biegun, zmieniłeś innych. Ważne jest po prostu podejście do nich w kolejności przedstawionej w tym przewodniku.

2) Podejdź do filaru 2 (pierwszy z lewej). Domyślnie pokazuje jastrzębia, ale znak za nim sugeruje, że pokazuje węża. Obróć filar, aby pokazać węża.

3) Podejdź do filaru 3 (drugi od prawej). Domyślnie pokazuje węża, ale tabliczka z tyłu pokazuje, że powinien to być jastrząb. Obróć filar, aby pokazywał jastrzębia.

4) Podejdź do filaru 4 (pierwszy z prawej). Domyślnie pokazuje węża, ale na talerzu z tyłu jest ryba. Obróć post, aby pokazać rybę.

Prawidłowy układ kolumn można zobaczyć na zrzucie ekranu powyżej. Jeśli popełnisz błąd, nie zapomnij powtórzyć wszystkiego w powyższej kolejności, ponieważ jest to jedyny sposób na uniknięcie problemu z jednoczesnym przemieszczaniem się kilku podpór. Pociągnij dźwignię, aby użyć nowo odblokowanego przejścia.

Tolfdir wkrótce dołączy do ciebie, więc zastanów się, czy na niego nie poczujesz. Spójrz na płytkę dociskową w korytarzu, która aktywuje pułapkę (zatrute strzały). Twoim celem jest dotarcie do dużych drzwi i wejście do pokoju za nimi. Zapisz swoją grę, ponieważ czeka Cię ostatnia bitwa w tym zadaniu. http://www.live345.com/web/promo

Dodaj komentarz